Hoe Max de Groot zijn teams effectief aanstuurt met SalesDash.
Als Sales Directeur had Max de Groot de uitdaging om zijn teams effectief te managen, resultaten inzichtelijk te maken en verkopers gemotiveerd te houden.
Case studies
Hoe Nutscontact met team- en persoonlijke targets maximale prestaties behaalt.
Nutscontact is een salesorganisatie actief in zowel B2B als B2C, gespecialiseerd in telecomproposities.
Case studies
Hoe HMM met SalesDash prestaties meetbaar maakt en inzet om medewerkers te motiveren.
Bij HMM Telemarketing speelde een aantal uitdagingen die zowel het management als de medewerkers beïnvloedden.
Case studies
Waarom Sparkling People PowerBI inruilde voor SalesDash en hierna 30% productiever werd.
Sparkling People gebruikte Power BI. Hoewel het prima werkte voor het management, bracht het verschillende uitdagingen met zich mee.
Case studies
Hoe The Sales Academy haar processen automatiseert en verkopers motiveert met SalesDash.
TSA is een salesorganisatie en een van de top-partners van Ziggo. Met een team van 40 tot 50 medewerkers richt TSA zich op outbound sales.
Case studies
Hoe Marketing Movement grip kreeg op data en uren per week bespaart met SalesDash.
Marketing Movement werkt met verschillende tools, maar deze systemen waren niet met elkaar verbonden. Hierdoor waren ze uren kwijt aan Excel bestanden bijwerken.